توجه! کلیه قالب ها به زبان انگلیسی می باشد و در صورتی که خواستید می توانید به واحد ترجمه مراجعه کنید
قالب وردپرس Cartsly

قالب وردپرس Cartsly با بهترین کیفیت و ویژگی‌های برتر برای سایت‌های فروشگاهی عرضه شده است. برای راه اندازی یک فروشگاه جدید یا بازسازی وب سایت خود در چند مرحله قطعاً این قالب می‌تواند بسیار کار ساز باشد. برای راه اندازی این قالب شما نیازی به دانش برنامه نویسی یا کدنویسی ندارید.

همچنین، Cartsly از یک پنل مدیریت قدرمتمند بهره برده که براحتی می‌توانید هر چیزی را تغییر دهید، با توجه به اینکه این قالب با صفحه ساز Elementor ساخته شده است، بنابراین همه چیز را با قابلیت کشیدن و رها کردن می‌توانید انجام و مدیریت کنید.

برای مشاهده دموی قالب وردپرس Cartsly کلیک کنید

قالب فروشگاهی cartsly

همانطور که از دموی قالب نیز پیداست، Cartsly یک قالب با کیفیت است و از خرید این قالب قطعاً پشیمان نخواهید شد.

این تم برای فروش فروشگاه لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی موبایل، فروشگاه موبایل، لوازم خانگی، دکوراسیون منزل، تلویزیون، یخچال، پهباد، ابزار، بازی، کنترل از راه دور، بلندگو، دوربین، فروشگاه آنلاین یکی از بهترین گزینه هاست.

در قالب وردپرس Cartsly ویژگی‌هایی زیر گنجانده شده است:

طراحی مدرن، پشتیبانی از چند فروشنده، نصب و سفارشی‌سازی آسان، پشتیبانی از چند ارز، واردات و صادرات با یک کلیک، مگا منو، اسلایدرهای بسیار زیبا، WooCommerce، متا اسلایدر، سبد خرید Ajax، ریسپانسیو بودن، لیست علاقه مندی‌های Ajax، مقایسه Ajax، همه در یک بسته سئو قوی، ajax Quickview، گزینه رنگ، فرم تماس، فونت‌های گوگل، فیلتر محصول، بزرگنمایی محصول، پشتیبانی سریع، نظرات در محصول، اصلاح آسان، نقشه گوگل.


حتماً شما هم افرادی را می‌شناسید که علی‌رغم تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که برای کسب و کارهای خود در سایت‌های فروشگاهی داشتند ولی متاسفانه کمترین بازدهی را کسب کرده‌اند و به همین خاطر رفته رفته مشتری‌های آنها کم و کمتر شده و در نتیجه بعد از سال‌ها مجبور به پایان فعالیت خود و بستن وب‌سایت‌شان شده‌اند!

امّا چرا این اتفاق‌ها رخ می‌دهد؟

زیبایی قالب

  • همانطور که می‌دانید یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند یک وب سایت فروشگاهی موفق و پردرآمد داشته باشید یک قالب و یا ظاهر بسیار زیبا برای وب‌سایت فروشگاهی‌تان است که بتواند در نگاه اول مشتری را به خود جذب کند و نه اینکه بخاطر شلوغی‌های بیش از حد و نداشتن زیبایی لازم مراجعه کننده را در همان لحظه ورود به فکر بازگشت بی‌اندازد!

سرعت قالب

  • بعد از زیبایی ظاهری می‌توان گفت سرعت وب‌سایت‌تان نیز بسیار مهم است چرا که هم برای گوگل این موضوع مهم است و هم برای مشتری‌ها، چرا که اگر قالبی غیر استاندارد و کم سرعت برای وب‌سایت خود استفاده کنید، باعث می‌شود مدت زمان بارگزاری وب سایت شما بسیار طولانی شود که این نیز باعث فرار مشتری‌های شما خواهد شد.

ریسپانسیو بودن قالب

  • امروزه با توجه به اینکه موبایل‌ها جای کامپیوترها و لپ‌تاپ ها را تا حدود زیادی گرفته‌اند، اگر قالب وب‌سایت‌تتان ریسپانسیو نباشد (وب سایت در لپ تاپ، تبلت و موبایل استاندارد سازی نشود) باعث افت رتبه چه در نتایج گوگل و چه در مشتری‌های‌تان خواهد شد.
    چرا که مشتری‌ها در موبایل‌های خود نمی‌توانند به راحتی وب‌سایت‌تتان را ببینند و یا محصولی را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

و امّا چنین قالب‌هایی را از کجا تهیه کنیم؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که از یک قالب خارجی خوشتان آماده باشد ولی به دلیل تحریم‌ها و یا قیمت‌های بالای دلاری آنها نتوانید موفق به خرید چنین قالب‌هایی شوید!
به همین خاطر هدف ما در سایت قالب خارجی ووکارت، ارائه نسخه اصلی قالب‌های خارجی به دوست‌داران وردپرس است که بتوانند به راحتی به قالب‌های قدرتمند و زیبای خارجی و همینطور با قیمت بسیار کمتر دسترسی داشته باشند!

در صورت داشتن هر گونه پرسش و سفارش خرید نیز می‌توانید به برقراری ارتباط با کارشناسان با تجربه و متخصص ما بپردازید.

توجه: تمامی قالب های موجود در این سایت نسخه اصل و کاملا ایمن هستند. با قابلیت آپدیت منظم و بدون هیچ گونه قفل گذاری. پس از انتخاب قالب مورد نظر خود می توانید با روش های گفته شده در زیر تماس بگیرید.
جهت اطمینان شما عزیزان ابتدا قالب را بر روی وب سایت خود نصب می کنیم و پس از تائید اقدام به خرید محصول نمائید.

قالب های مشابه
فرم نظر
تبلیغات
تبلیغات

سفارش تبلیغات

کلیک کنید